Kansallis-yhtiöt osallistui syksyllä 2021 toista kertaa KTI Kiinteistötiedon toteuttamaan asiakastyytyväisyyskyselyyn. Vuosittain toteutettava kysely tehdään Suomen suurimpien toimitilakiinteistöihin sijoittavien vuokranantajien asiakkaille. Kokonaistyytyväisyys parani viime vuodesta ja vertailussa muihin vuokranantajiin Kansallis-yhtiöt ylsi tuloksissa kolmannelle sijalle. Kyselyssä vuokranantajat laitetaan järjestykseen kokonaistyytyväisyyden lisäksi pienemmissä osa-alueissa, jotka ovat Tilat, Vuokraus ja Palvelut. Kansallis-yhtiöt ylsi kyselyn kakkossijalle Palvelut osa-alueella ja Vuokraus osa-alueella saavutettiin kärkisija.
- Pärjäsimme taas hyvin ja se lämmittää mieltä. Kiinnitämme kuitenkin positiivisia palautteita enemmän huomiota kriittisiin palautteisiin ja otamme niistä oppia jatkoa varten. Tulemme käymään kaikki palautteet tarkkaan läpi. Haluan kiittää kaikkia asiakkaitamme hyvästä yhteistyöstä, kommentoi toimitusjohtaja Ilkka Paju.
Kokonaistyytyväisyys 2021
Kansallis-yhtiöt on pyrkinyt helpottamaan vuokralaisten toimintaa vikatilanteissa mm. lisäämällä QR-koodeilla varustettuja palautelinkkejä kiinteistöille. Mitä nopeammin huolto tai kiinteistöpäällikkö saa tietää mahdollisista vioista tai muista ongelmakohdista, sitä nopeammin niihin puututaan.
- Mitä useammin saamme palautetta sen parempi, kommentoi kiinteistöpäällikkö Henri Honkaneva.